Veelgestelde vragen

Tegoedbonnen

Hoe verzilver ik mijn Carré tegoedbon & ING Cadeaubon?

U verzilvert uw Carré tegoedbon of ING Cadeaubon bij de tweede stap (stap 2: betaling en afleverwijze) van het bestelproces. Onder het kopje BETALING ziet u de volgende rode tekst waar u op kunt klikken: Gebruik hier uw Voucher, Carré Cadeaubon of uw ING Cadeaubon. Bent u in het bezit van een Podium Cadeaukaart dan kunt u deze bij Online Betalen in de volgende stap invoeren. Voer vervolgens de vouchercode in die op uw tegoedbon staat.

Hoe verzilver ik mijn Podium Cadeaukaart?

U verzilvert uw Podium Cadeaukaart bij de laatste stap (stap 4: betaling) van het bestelproces wanneer u gaat betalen. De Podium Cadeaukaart is een online betaalmiddel en staat als optie tussen de diverse online betaalmogelijkheden. 

Hoe verzilver ik mijn Theater & Concert bon?

Uw Theater & Concertbon kunt u alleen inwisselen bij de kassa van het theater. Neem contact op met onze klantenservice via service@carre.nl of tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453.

Uw kaarten

Waarom kan ik tijdens het bestelproces niet twee van de drie beschikbare stoelen kiezen?

Om te voorkomen dat er losse stoelen overblijven is dit niet mogelijk. Het systeem is ingericht om ervoor te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen naar de voorstelling kunnen. Neem contact op met de afdeling Service & Support via service@carre.nl of bel op werkdagen tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453 om te kijken wat er mogelijk is.

Onze stoelnummers volgen elkaar niet op, zitten we wel naast elkaar?

Om de toegangsstromen in het theater te bevorderen is de zaal verdeeld in een even (links) en oneven (rechts) kant. Heeft u bijvoorbeeld parterre rij 1 stoelen 1 en 3, dan zit u naast elkaar.


 

Hoe kan ik een rolstoelplek boeken?

Neem hiervoor contact op met de afdeling Service & Support via service@carre.nl of bel op werkdagen tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453.

Moet ik mijn kaarten printen?

U kunt uw kaarten laten scannen vanaf uw mobiele telefoon. De kaarten staan in de e-mail die u van ons hebt ontvangen of in de Ticketmatic-app.

Kan ik mijn kaarten omboeken?

Als een voorstelling op meerdere dagen en/of tijden speelt kunnen wij met u kijken naar de mogelijkheid om uw kaarten om te ruilen voor een andere datum of ander tijdstip. Online kunt u de beschikbare kaarten voor andere dagen bekijken. Neemt u voor het omboeken van uw kaarten contact op met onze klantenservice via service@carre.nl of op werkdagen tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453.

Kan ik mijn kaarten annuleren?

De mogelijkheid tot annuleren van uw kaarten is afhankelijk van de voorstelling. Over het algemeen is annuleren niet mogelijk. Log voor de uitzonderingen in op Mijn Carré en kies voor “Tickets annuleren”.

Waar kan ik informatie vinden over de Ticketmatic app en Smart Secure tickets?

Klik hier voor informatie en veelgestelde vragen over Smart Secure Tickets.

Uw voorstelling

Hoelang duurt de voorstelling en wat is de aanvangstijd?

Op uw kaarten staat de tijd van aanvang, dit is de tijd dat u op uw plek dient te zitten en de voorstelling daadwerkelijk begint. Onze deuren openen 3 kwartier voor de tijd van aanvang.

De eindtijd staat op de voorstellingspagina. Wanneer de eindtijd hier nog niet staat is deze nog niet bekend. Zodra wij de eindtijd weten plaatsen we het op onze website.

Hoe kan ik mijn stoel bereiken?

Zitplaatsen in de Stalles zijn gemakkelijk en zonder lift te bereiken.
Zitplaatsen Parterre zijn zonder lift te bereiken, u hoeft alleen een paar treden op.
Zitplaatsen Loge: er is een lift naar de eerste etage. Iedere Loge heeft een eigen deur.
Zitplaatsen Balkon: u neemt de lift naar eerste etage. Daar bevinden zich de trappen naar het Balkon.
Zitplaatsen Galerij: u neemt de lift naar tweede etage. Daar bevinden zich de trappen naar de Galerij.

Ik kom te laat voor mijn voorstelling, kan ik de zaal nog in?

We willen de voorstelling graag op tijd laten beginnen; na aanvang kunnen wij toegang tot de zaal/uw eigen zitplaats niet garanderen. De producent van de voorstelling bepaalt of er nageplaatst wordt. Mocht u te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden, zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat u de zaal niet meer in kunt.

Horeca

Kan ik een borrelarrangement voor tijdens de pauze reserveren?

Ja zeker, dat kan! Klik hier voor meer informatie over ons borrelarrangement of voor het boeken hiervan. 

Kan ik dineren in Carré?

Dineren in de nok van Carré? Dat kan! Klik hier voor informatie over dineren in ons restaurant In de Nok of voor het reserveren van een tafel. 

Mag ik drinken in de zaal?

Drinken mag helaas niet de zaal mee in. Bij voorstellingen met een pauze kunt u gebruikmaken van een van onze foyers om van een drankje te genieten. Alleen wanneer er geen pauze is geweest kunt u gebruik maken van de foyers na afloop van de voorstelling.

Bereikbaarheid

Hoe kan ik Carré bereiken?

De metro en tram stoppen op halte Weesperplein. Voor meer informatie over bereikbaarheid klik hier.

Waar kan ik parkeren?

U kunt parkeren in Q-park Oost of Q-park Waterlooplein. Klik hier om een parkeerplek te reserveren.

Ons theater en faciliteten

Wat zijn de openingstijden?

De deuren van het theater openen 3 kwartier voor aanvang van de voorstelling. Wanneer u een diner gereserveerd heeft kunt u vanaf 17:30 uur naar binnen.

Is er een garderobe aanwezig?

Het theater heeft een bewaakte garderobe waar u uw jas en spullen kwijt kunt. Tassen groter dan A4 formaat mogen de zaal niet in en dienen ingeleverd te worden.
 

Wat zijn de voorzieningen voor mindervaliden?

Voor informatie over de toegankelijkheid van het theater wanneer u mindervalide bent, klik hier. Voor het boeken van een rolstoelplek, neem contact op met onze afdeling Service & Support via service@carre.nl of bel op werkdagen tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453.
 

Wat zijn de voorzieningen voor slechthorenden?

Koninklijk Theater Carré beschikt over een ringleiding. Neem contact op met onze afdeling Service & Support via service@carre.nl of bel op werkdagen tussen 14:00-17:00 uur op 020-5249453 om uw ringleiding te reserveren.

Op de avond van de voorstelling zal de ringleiding voor u klaarliggen bij onze garderobe op de begane grond. Hiervoor vragen wij € 10,00 borg. Wij beschikken over een ringleiding met een eenvoudige hoofdtelefoon en een ringleiding die u kunt aansluiten op uw eigen gehoorapparaat via mini-jack. U kunt dan ook een eigen hoofdtelefoon meenemen die u met deze minijack kunt aansluiten op de zender van de ringleiding.

Zijn er liften in het theater aanwezig?

Er zijn 3 liften aanwezig die u naar iedere etage brengen. Ook zijn er liften om in onze foyers en in ons restaurant te komen.

Is de kassa open om kaarten te kopen?

Onze kassa is overdag niet geopend om kaarten te kopen. Wel zijn wij 3 kwartier voor aanvang van een voorstelling bij de kassa aanwezig. Kijk in onze agenda om te zien wanneer er voorstellingen zijn.

Waar kan ik verloren voorwerpen terugvinden?

Alle gevonden voorwerpen zetten wij op iLost

Mijn Carré

Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?

Log in op Mijn Carré om uw gegevens in te zien en kies voor “persoonlijke gegevens” om uw gegevens te wijzigen. Om uw account te verwijderen stuurt u een e-mail naar service@carre.nl.

Waar kan ik inloggen op Mijn Carré?

Op onze startpagina ziet u rechts bovenin een knop Mijn Carré, of klik hier.

Listen to Hadestown on Spotify